Změna převodového poměru

Jako referenční hodnota je použitá rychlost dle GPS při originálním 12/31 převodovém poměru.

výsledné rychlosti jsou dopočítané dle maximálních otáček motoru.

(většina maximálních hodnot je jen teoretická)

Dodáno dle požadavků

Přední Zadní Poměr Maximální možná rychlost Testováno Resumé
12 24 0,5 111,1 km/h Ano Doporučení hodné
13 24 0,5417 120,3 km/h Ne
14 24 0,5833 129,6 km/h Ano Doporučení hodné
15 24 0,625 138,9 km/h Ne
12 22 0,5455 121,2 km/h Ne Doporučení hodné
13 22 0,5909 131,3 km/h Ne
14 22 0,6364 141,4 km/h Ne
15 22 0,6818 151,5 km/h Ne
12 31 0,3871 86 km/h Ano Originální
13 31 0,4194 93,2 km/h Ne Zbytečnost
14 31 0,4516 100,3 km/h Ano Malý efekt
15 31 0,4839 107,5 km/h Ne
12 27 0,44 98,7 km/h Ne Skoro jak originál
13 27 0,48 107 km/h Ne Rychlá síla
14 27 0,52 115,2 km/h Ne Dost síly i rychlost
15 27 0,56 123,4 km/h Ne Dost síly i rychlost

Pokud kdokoliv bude mít dotaz či požadavek, stačí napsat komentář. Či SZ na quadmanii

5 komentářů: „Změna převodového poměru“

Napsat komentář

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.